loading...
ضــב استق لال (ورود کیســـہ کشـ ــا ممنوع)
zdki3 بازدید : 549 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (8)

تو بیشتر عکسها ،پیام صادقیان و امین حاج محمدی(بازیکن نفت تهران که قرار بود بیاد پرسپولیس ولی نذاشتنشمنتظرعصبانی) و ...

عکسها در ادامه مطلب

عکس های ادامه مطلب فقط برای اعضـــا قابل مشاهدست. لطفاً عضو شوید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
برچسب ها payam sadeghian " amin haj mohammadi " mohammad ansari " salar rashidi" سالار رشیدی " امین حاج محمدی " محمد انصاری " عکس های جدید امین حاج محمدی " عکس امین حاج محمدی و بازیکن پرسپولیس امین حاج محمدی و پیام صادقیان " عکس های امین حاج محمدی و پیام صادقیان " تصاویر امین حاج محمدی و پیام صادقیان " عکس جدید امین حاج محمدی و پیام صادقیان " عکس پیام صادقیان و امین حاج محمدی " عکس پیام صادقیان و دوستان صمیمی اش" عکس پیام صادقیان و رفیق هاش" عکس پیام صادقیان و دوستانش" عکس پیام صادقیان و سالار رشیدی " عکس پیام صادقیان و بازیکن نفت تهران " عکس های شخصی پیام صادقیان " عکس های خصوصی پیام صادقیان " عکس های ناب پیام صادقیان " ناب ترین عکس های پیام صادقیان " عکس های کمیاب پیام صادقیان " عکس های لورفته پیام صادقیان " عکس خفن پیام صادقیان " عکس جنجالی پیام صادقیان " سفره ی هفت سین پیام صادقیان " عکس پیام صادقیان در خانه " عکس پیام صادقیان در پارتی " عکس پیام صادقیان در مهمونی " تتوی پیام صادقیان " خالکوبی پیام صادقیان " عکس لخت پیام صادقیان " عکس جنجالی پیام صادقیان " عکس نایاب پیام صادقیان " عکس جدید پیام صادقیان " سایت پیام صادقیان " وبلاگ پیام صادقیان " ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط neghin در تاریخ 1393/04/10 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

چراتوهین؟؟؟
من فقط نظرمو راجع پیام گفتم نمیتونم عقیدمو تغییر بدم ک اینجوری راجعش فک میکنم من خودم ازاین ادمای بیکارک میان ب ادما توهین میکنن بدم میاد من فقط نظرمو گفتم توهینی نکردم اره دهاتی ک گفتم توهین بود ولی فقط عقیدم بود همین
من با صادقیان هم دشمنی ندارم....شما هم با من درست صحبت کن لطفا خانم شقایق براشون متاسفم اخه یعنی چی؟
اگه هم ناراحت شدی معذرت میخوام...ولی هیچوقت تا ب ادم ثابت نشه عقیدش راجع ادمی تغییر نمیکنه شماراجعش اینجوری فک میکنی منم اینجوری
اقای نویسنده ببخشیدبابت این بحث ها....
مرسی

این نظر توسط شقایق در تاریخ 1393/04/10 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

واقعا متاسفم که اینقدر به پیام توهین میکنن مگه پیام چیکارشون کرده

این نظر توسط targol در تاریخ 1393/04/09 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

وای من عاشقشم ممنون بابت سایت خوبتشکلکشکلک
پاسخ : خواهش عزیز شکلک

این نظر توسط شقایق در تاریخ 1393/04/09 و 18:47 دقیقه ارسال شده است

منظورنگین کیه که دهاتیه ؟
پاسخ : نمیدونم ولی فکر کنم منظورش پیام

این نظر توسط نگين در تاریخ 1393/04/09 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

ب نظرم خيلي دهاتي ازنوع برخوردش مشخصه
مرسي داداشي عالي بود
پاسخ : خواهش شکلک

این نظر توسط sara در تاریخ 1393/04/09 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

مرسی.عالی بودن.از علیرضا حقیقی هم بذار...شکلکشکلکشکلک
پاسخ : میذارم شکلک

این نظر توسط Ehsan-saremi در تاریخ 1393/04/09 و 1:27 دقیقه ارسال شده است

نه داداش حل شدشکلک
پاسخ : خدا رو شکر شکلک

این نظر توسط Ehsan-saremi در تاریخ 1393/04/09 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

داداش من پنج بار امتحان كردم ميخوام وارد بشم ميگه نام كاربري غلطه٠٠٠٠


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ضد استقلال|ضد کیسه|عکس های جدید بازیکنان پرسپولیس|عکس های کمیاب بازیکنان پرسپولیس|عکس های خانوادگی بازیکنان پرسپولیس|عکس های شخصی بازیکنان پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 995
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 473
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 1,015
  • بازدید سال : 11,087
  • بازدید کلی : 517,173
  • کدهای اختصاصی

    code ahang

    دریافت کد ترانه آنلاین

    مشاهده صفحه جدید