loading...
ضــב استق لال (ورود کیســـہ کشـ ــا ممنوع)
zdki3 بازدید : 333 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (7)

دوستان چند روز پیش پیام صادقیان یه مصاحبه ای داشت با برنامه ی خط قرمز از شبکه دو. طبق حرفی که خود پیام زد قرار بود تکرارش یه روز بعد پخش شه ولی به دلایل نامعلوم پخش نشد و من شرمنده ی یه سری از دوستان شدم که اینجا بهشون خبر داده بودم. حالا بازم از قول پیام خان و سایرن گویا قراره امشب تکرارش پخش شه. امیدوارم امشب دیگه پخش شه تا بیشتر از این ما شرمنده نشیم

پخش كامل گفت و كوي خط قرمز با " پيام صادقيان " امشب ساعت ٢٣ شبكه دوم سيما ، بعد از اخبار سراسري ساعت ٢٢:٣٠

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mehrnegar در تاریخ 1393/04/11 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

فهمیدی؟زیاد حرف نزن........حرفات خیلی خنده داره.برا خودت کمدی هستی نمدونم چرا بعضیا از حقیقت دم میزنن که چی؟هان که چی بی مزه؟کاش یه ذره شعور داشتی که میفهمیدی به ادم حقیقی چرتو دروغ نمیگن ولی نداری چی کار کنیم تمام تبریز منو میشناسن..... تو کجایی؟

این نظر توسط fafa در تاریخ 1393/03/08 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

نیدونم داداش..
همون سوالی که ازت پرسیده بودم یه بنده خدایی نامزد داره یا نه؟ .. باهاش کل انداختم اونم جوابمو ترکی داد..
خواهشا زود تر کمکم کنید
پاسخ : فعلاً که ترک زبون نیافتم اگه احیاناً دیدم میپرسم

این نظر توسط 66 در تاریخ 1393/03/07 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

تو هرروز ساعت چن اینجایی من همون موقه بیام؟چرا کامنت دیروز رو تایی نکردی؟
پاسخ : وقت مشخصی ندارم ولی اکثراً شبا هستم و ظهر ساعت 12

این نظر توسط ستايش در تاریخ 1393/03/07 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

بله ميدونم مرسي ديدم برنامشو

این نظر توسط fafa در تاریخ 1393/03/07 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

سلام.به کمکتون احتیاج دارم..
هرکی زبان ترکی بلده این متن رو ترجمه کنه..خواهش میکنم.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

بولدوووووووووون؟؟؟؟چوخ دانیشما سوزلرین چووووووخ گولملی دی بی دانا کمدی دی اوزونه گوره!!!!!بولمورم نیه بعضی لر حقیقت دن دم ووروولار!!یانمنه؟؟؟؟هانچی دوز سوز؟؟؟؟کاش بیراز شعورون اولیدی کی بولیدین حقیقی آداما یالان و چرت دئمزلر ولی یوخدی دا نینیاخ!!!تبریزین کلی منی تانییر سن هارداسااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

داداش تو بلدی؟خواهش میکنم کمکم کنید..
منتظرمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : والا من بلد نیستم ولی اگه به پست یه ترک خوردم بهش میگم ترجمه کنه.
این حرف کیه؟ حرف زشتی نزده باشه ضایع شم جلو رفیقام؟

این نظر توسط 66 در تاریخ 1393/03/07 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی که گفتی .من از معدود نفراتی بودم که از پیام بدم میومد .دیشب دیدگاهم عوض شد نسبت بهش.اگه 2 دقیقه دیگه کلیپ باباش ادامه پیدا میکد دیگه من الان بیمارستان بودم .چقد گریه کرد. دلم به حالش خیلی میسوزه. به نظرم اگه بابا داشت اوضاعش خیلی بهتر بود

این نظر توسط ستایش در تاریخ 1393/03/07 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

مرسی از اطلاع رسانیت وگرنه نمیدونستم
تاااااانک یوووووووووو
پاسخ : خواهش، ولی این پست من مال دیروزه ها ، یعنی برنامه دیشب پخش شده

این نظر توسط شقایق در تاریخ 1393/03/07 و 10:10 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا میشه بگیید اسم خواهر اقاپیام چیه؟
پاسخ : سلام اطلاعی ندارم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ضد استقلال|ضد کیسه|عکس های جدید بازیکنان پرسپولیس|عکس های کمیاب بازیکنان پرسپولیس|عکس های خانوادگی بازیکنان پرسپولیس|عکس های شخصی بازیکنان پرسپولیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 995
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 473
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 1,063
  • بازدید سال : 11,135
  • بازدید کلی : 517,221
  • کدهای اختصاصی

    code ahang

    دریافت کد ترانه آنلاین

    مشاهده صفحه جدید